Menú

Portals

Projectes cofinanciats per

 

FSE

FEDR

Ministerio de Economía y Competitividad

Origen i funcions

L'Institut Valencià d'Investigacions Agràries (IVIA) és un organisme autònom de la Generalitat, amb personalitat jurídica pròpia, creat per la Llei 4/1991 de la Generalitat Valenciana de 13 de març.

L'IVIA té al seu càrrec els fins propis de la Generalitat Valenciana d'impulsar la investigació científica i el desenvolupament tecnològic en el sector agroalimentari valencià i d'integrar aquesta contribució al progrés de la ciència agrària en el sistema de relacions de col · laboració i cooperació propi de la activitat investigadora.

Encara que la promulgació d'esta llei atorgà al nostre institut l'estatus jurídic actual, no suposà, en sentit estricte, el seu naiximent com a organisme investigador. El mateix preàmbul de la llei així ho expresa, en referir-se a la transferència del Centre Regional d'Investigació i Desenvolupament Agrari de Llevant (CRIDA-07) a la Generalitat Valenciana en 1984. Este Centre, a la seua vegada, fou hereu d'altres institucions i així ho detallà recentment el Dr. Salvador Zaragoza en el seu llibre Origen y actividades del Instituto Valenciano de Investigaciones Agrarias (1868-2000).

DESTAQUEM

JORNADA 50 aniversari del Programa de Millora Sanitària de Cítrics

[NOVA JORNADA] El dijous 13 de novembre, en la Sala d'actes Eduardo Primo de l'IVIA, organitzem una jornada per a celebrar els 50 anys del "Programa de Millora Sanitària de Cítrics"

Notícies

Ves enrere Jornada sobre noves estratègies per al control de plagues i malalties en caqui [NOVA DATA]

Jornada sobre noves estratègies per al control de plagues i malalties en caqui [NOVA DATA]

 

[NOVA DATA] El proper dijous 27 de març, a la Sala d'Actes Eduardo Primo de l'IVIA, celebrarem una jornada per actualitzar la informació sobre les plagues i malalties en caqui i les estratègies per al seu control.


La jornada serà presentada per l'Ilm. Sr. Ángel Marhuenda, Director General de Política Agrària Comuna, D. Cirilo Arnandis, President de la D.O.P. Ribera del Xúquer i de Cooperatives Agro-alimentàries Comunitat Valenciana i pel Dr. Alejandro Tena, Director de l'IVIA.

En ella intervindran investigadores i investigadors de l'IVIA, així com responsables de Sanitat Vegetal de la Conselleria d'Agricultura, Aigua, Ramaderia i Pesca, d'acord amb el programa adjunt.

La sessió podrà seguir-se, integrament, per streaming a https://ivia.gva.es/es/seminaris-en-directe

Qui estiga interessat en assistir presencialment pot inscriure's a través d'aquest formulari


 

 

 

Video recomanat

Video recomanat

ENLLAÇOS

twitter