Menú

Portals

Projectes cofinanciats per

Origen i funcions

L'Institut Valencià d'Investigacions Agràries (IVIA) és una entitat autònoma de la Generalitat, amb personalitat jurídica pròpia, creada per la Llei 4/1991 de la Generalitat Valenciana de 13 de març.

L'IVIA té al seu càrrec els fins propis de la Generalitat Valenciana d'impulsar la investigació científica i el desenvolupament tecnològic en el sector agroalimentari valencià i d'integrar aquesta contribució al progrés de la ciència agrària en el sistema de relacions de col · laboració i cooperació propi de la activitat investigadora.

Encara que la promulgació d'esta llei atorgà al nostre institut l'estatus jurídic actual, no suposà, en sentit estricte, el seu naiximent com a organisme investigador. El mateix preàmbul de la llei així ho expresa, en referir-se a la transferència del Centre Regional d'Investigació i Desenvolupament Agrari de Llevant (CRIDA-07) a la Generalitat Valenciana en 1984. Este Centre, a la seua vegada, fou hereu d'altres institucions i així ho detallà recentment el Dr. Salvador Zaragoza en el seu llibre Origen y actividades del Instituto Valenciano de Investigaciones Agrarias (1868-2000).

DESTAQUEM

Investigadors de l'IVIA participaran en la jornada “Revolució agraria amb tecnologies disruptives” dins el programa Innotransfer

La inteligencia artificial i la digitalitzación han revolucionat la forma en què es gestionen els processos agrícoles. Actualment, els professional de l'agricultura poden monitoritzar eficientment...

Actualitat

Ves enrere Seminari cientificotècnic: Màrqueting sensorial per a cítrics

Seminari cientificotècnic: Màrqueting sensorial per a cítrics

  • Ponent: Dr. David B. López-Lluch (Dpt. Economia Agroambiental, Universitat Miguel Hernández, Elx)
  • Lloc: Saló d'Actes de l'IVIA
  • Data: Divendres 16 de febrer de 2018. 13:00 h.
  • Resum:

El Màrqueting Sensorial és una branca del Màrqueting relativament jove. En ella, es deixa en un segon planol les variables racionals (les 4Ps) utilitzades en la decisió de compra per a centrar-se en variables més emocionals, captades immediatament (i de vegades inconscientment, encara que sense infringir les restriccions a la comunicació subliminar) pel consumidor a través de la seua experiència de compra. Entre els múltiples factors que poden generar una experiència de compra més o menys agradable en la ment del consumidor, s'ha de destacar a la percepció sensorial de la realitat.

El funcionament dels sentits ha sigut investigat durant dècades per diverses branques del coneixement com la psicologia o les neurociències, però ha sigut gràcies als últims avanços en diversos d'estos camps, la qual cosa ha permés dur a terme una fusió de sabers, incloent-hi al Màrqueting pel mig per a explotar tot el potencial comercial dels dits coneixements. El seminari se centrarà a analitzar les possibilitats que obri este camp quant als cítrics.

Puede ver la grabación del seminario en nuestro canal de vídeo.

Video recomanat

Video recomanat

ENLLAÇOS

twitter